Известие

Collapse
No announcement yet.

Кора под двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кора под двигателя

    Колеги екипирах моята 147-ца с метална кора под двигателя. Руско производство, доста масивна и тежка. Отворите за обслужване не пасват перфектно, може би защото е за GT, така и не можаха да ми кажат в магазина, но така или иначе нямах избор. Между другото ако някой се интересува има ликвидация на корите (-30%) от 300 на 200лв. но да не прозвучи като реклама... Наслушах се на противоречиви мнения относно това че за лятото не е подходящо да има кора тъй, като пречила на нормалното охлаждане на двигателя. Въпреки това смятам че с нея ще е по-добре, пък живот и здраве ще видя и лятото как ще е със "загряването".
    Attached Files

  • #2
    Ти само гледай зимата с тази метална кора да не загребеш сняг или лед при маневриране (качване на тротоар, излизане от парко място на непочистена улица, влизане и излизане от коловоз), обикновената кора ще стане на парчета, докато металната провисне ли ще ти направи супер яки поразии, може да нареже маркучите на радиатора, маркучите на климатика, алуминиевите тръби на хидравликата, които се намират под радиатора. Мисля, че загряването ще ти е най-малкия проблем...
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      Ти само гледай зимата с тази метална кора да не загребеш сняг или лед при маневриране (качване на тротоар, излизане от парко място на непочистена улица, влизане и излизане от коловоз), обикновената кора ще стане на парчета, докато металната провисне ли ще ти направи супер яки поразии, може да нареже маркучите на радиатора, маркучите на климатика, алуминиевите тръби на хидравликата, които се намират под радиатора. Мисля, че загряването ще ти е най-малкия проблем...
      Колега това сюжет за филм на ужасите ли е...Пробвал ли си се в киноиндустрията.
      Съжалявам но не можах да се сдържа, това наистина ме развесели

      Comment


      • #4
        Аз съм алуминиева...няма никви грижи, особено зимата при движение в коловози и други преспи помага много.....това за охлаждането е бош лаф...
        п.п...а ма тая на колегата много масивна, все едно са я правили за Уаз-ка......личи си руското изделие ..)...а и на няколко елемента.....просто не си заслужава парите, дори и на промоция според мен...
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от BlackLine Покажи съобщение
          Колеги екипирах моята 147-ца с метална кора под двигателя. Руско производство, доста масивна и тежка. Отворите за обслужване не пасват перфектно, може би защото е за GT, така и не можаха да ми кажат в магазина, но така или иначе нямах избор. Между другото ако някой се интересува има ликвидация на корите (-30%) от 300 на 200лв. но да не прозвучи като реклама... Наслушах се на противоречиви мнения относно това че за лятото не е подходящо да има кора тъй, като пречила на нормалното охлаждане на двигателя. Въпреки това смятам че с нея ще е по-добре, пък живот и здраве ще видя и лятото как ще е със "загряването".
          Напротив с кората ще се охлажда по добре защото има посока на въздушната струя през радиаторите !
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            А когато няма кора къде отива посоката?
            Когато няма кора се обдухват по добре картера и скоростната кутия. На 166 имам въздухозаборник за кутията. За да се охлажда. Целта на кората е преди всичко екологична, когато капе масло и антифриз в минимални количества да остават върху кората, а не върху природата.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Кората пази от замърсяване на моторния отсек => удължава живота на всички въртящи се части - ремъци, ролки, алтернатор...
              156 2.0TS

              Comment


              • #8
                Това е второстепенната и роля. И не пази кой знае колко. Да не би да мислиш че въртящите части са с открити лагери. Там където трябва си има капаци. Ако разчиташ да те пази кората...
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от BlackLine Покажи съобщение
                  Колега това сюжет за филм на ужасите ли е...Пробвал ли си се в киноиндустрията.
                  Съжалявам но не можах да се сдържа, това наистина ме развесели
                  Да колега, Американската филмова академия все още не може да определи кой е по-добър - Алфред Хичкок или аз . Иначе на мен ми се е чупила кората под двигателя от буца лед, казвам ти впечатления от първо лице. Дай Боже да продължиш да се веселиш, нали знаеш основният принцип на мъките и неволите - "Всички мизерии се случват на другите, но не и на мен"
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Да счупиш кората не е нещо необичайно. Ама да загребеш сняг с метална кора и да реже всичко е необичайно. Дори да се стремиш към такъв ефект трудно ще го постигнеш.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Със сигурност кората си има своите плюсове,но все пак предпочитам,когато изпусна нещо да си го намирам бързо.И второ,ако нещо прокапе не искам да разбирам след две седмици.
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BlackLine Покажи съобщение
                        Колеги екипирах моята 147-ца с метална кора под двигателя. Руско производство, доста масивна и тежка. Отворите за обслужване не пасват перфектно, може би защото е за GT, така и не можаха да ми кажат в магазина, но така или иначе нямах избор. Между другото ако някой се интересува има ликвидация на корите (-30%) от 300 на 200лв. но да не прозвучи като реклама... Наслушах се на противоречиви мнения относно това че за лятото не е подходящо да има кора тъй, като пречила на нормалното охлаждане на двигателя. Въпреки това смятам че с нея ще е по-добре, пък живот и здраве ще видя и лятото как ще е със "загряването".
                        Не оригинална пластмасова струва 50 €-,оригинална пластмасова 250€. Така ,че наместо тая ламарина да ви дрънчи,вземате една пластмасова за 100 лева и си бръмчите ! 300 лв вземат се задават малко
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Едно от предимствата е добрата шумоизолация при дизелите.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                            Не оригинална пластмасова струва 50 €-,оригинална пластмасова 250€. Така ,че наместо тая ламарина да ви дрънчи,вземате една пластмасова за 100 лева и си бръмчите ! 300 лв вземат се задават малко
                            Има и по-евтини и доста добри

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Има и по-евтини и доста добри
                              Може
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X