Колеги екипирах моята 147-ца с метална кора под двигателя. Руско производство, доста масивна и тежка. Отворите за обслужване не пасват перфектно, може би защото е за GT, така и не можаха да ми кажат в магазина, но така или иначе нямах избор. Между другото ако някой се интересува има ликвидация на корите (-30%) от 300 на 200лв. но да не прозвучи като реклама... Наслушах се на противоречиви мнения относно това че за лятото не е подходящо да има кора тъй, като пречила на нормалното охлаждане на двигателя. Въпреки това смятам че с нея ще е по-добре, пък живот и здраве ще видя и лятото как ще е със "загряването".
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кора под двигателя
Collapse
X
-
Ти само гледай зимата с тази метална кора да не загребеш сняг или лед при маневриране (качване на тротоар, излизане от парко място на непочистена улица, влизане и излизане от коловоз), обикновената кора ще стане на парчета, докато металната провисне ли ще ти направи супер яки поразии, може да нареже маркучите на радиатора, маркучите на климатика, алуминиевите тръби на хидравликата, които се намират под радиатора.Мисля, че загряването ще ти е най-малкия проблем...
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеТи само гледай зимата с тази метална кора да не загребеш сняг или лед при маневриране (качване на тротоар, излизане от парко място на непочистена улица, влизане и излизане от коловоз), обикновената кора ще стане на парчета, докато металната провисне ли ще ти направи супер яки поразии, може да нареже маркучите на радиатора, маркучите на климатика, алуминиевите тръби на хидравликата, които се намират под радиатора.Мисля, че загряването ще ти е най-малкия проблем...
Съжалявам но не можах да се сдържа, това наистина ме развесели
Comment
-
Аз съм алуминиева...няма никви грижи, особено зимата при движение в коловози и други преспи помага много.....това за охлаждането е бош лаф...
п.п...а ма тая на колегата много масивна, все едно са я правили за Уаз-ка......личи си руското изделие ..
)...а и на няколко елемента.....просто не си заслужава парите, дори и на промоция според мен...
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от BlackLine Покажи съобщениеКолеги екипирах моята 147-ца с метална кора под двигателя. Руско производство, доста масивна и тежка. Отворите за обслужване не пасват перфектно, може би защото е за GT, така и не можаха да ми кажат в магазина, но така или иначе нямах избор. Между другото ако някой се интересува има ликвидация на корите (-30%) от 300 на 200лв. но да не прозвучи като реклама... Наслушах се на противоречиви мнения относно това че за лятото не е подходящо да има кора тъй, като пречила на нормалното охлаждане на двигателя. Въпреки това смятам че с нея ще е по-добре, пък живот и здраве ще видя и лятото как ще е със "загряването".156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
А когато няма кора къде отива посоката?
Когато няма кора се обдухват по добре картера и скоростната кутия. На 166 имам въздухозаборник за кутията. За да се охлажда. Целта на кората е преди всичко екологична, когато капе масло и антифриз в минимални количества да остават върху кората, а не върху природата.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от BlackLine Покажи съобщениеКолега това сюжет за филм на ужасите ли е...Пробвал ли си се в киноиндустрията.
Съжалявам но не можах да се сдържа, това наистина ме развесели. Иначе на мен ми се е чупила кората под двигателя от буца лед, казвам ти впечатления от първо лице. Дай Боже да продължиш да се веселиш, нали знаеш основният принцип на мъките и неволите - "Всички мизерии се случват на другите, но не и на мен"
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от BlackLine Покажи съобщениеКолеги екипирах моята 147-ца с метална кора под двигателя. Руско производство, доста масивна и тежка. Отворите за обслужване не пасват перфектно, може би защото е за GT, така и не можаха да ми кажат в магазина, но така или иначе нямах избор. Между другото ако някой се интересува има ликвидация на корите (-30%) от 300 на 200лв. но да не прозвучи като реклама... Наслушах се на противоречиви мнения относно това че за лятото не е подходящо да има кора тъй, като пречила на нормалното охлаждане на двигателя. Въпреки това смятам че с нея ще е по-добре, пък живот и здраве ще видя и лятото как ще е със "загряването".Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеНе оригинална пластмасова струва 50 €-,оригинална пластмасова 250€. Така ,че наместо тая ламарина да ви дрънчи,вземате една пластмасова за 100 лева и си бръмчите ! 300 лв вземат се задават малко
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеИма и по-евтини и доста добриAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
Comment